.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جراحی موفقیت آمیز قلب باز اطفال برای نخستین بار در مازندران

شمال نیوز: رئیس بیمارستان آیت‌الله روحانی بابل گفت: برای نخستین‌بار در مازندران عمل برداشتن پرده زیر دریچه آئورت در کودک 5 ساله با موفقیت در این بیمارستان انجام شد.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز در بابل، دکتر محمدتقی پور بیان داشت: دو عمل جراحی قلب باز اطفال بر روی یک دختر بچه 5 ساله و یک نوزاد 9 ماهه با موفقیت کامل در این مرکز انجام شد.

دکتر تقی پور اظهار داشت: افتخار برای این مرکز است که برای اولین بار در استان مازندران عمل برداشتن پرده زیر دریچه آئورت در یک کودک 5 ساله و همچنین عمل بر روی دختر بچه ای 9 ماهه مبتلا به بیماری سندرم داون در این مرکز صورت گرفته است.

این مسئول ادامه داد:خوشبختانه این دو عمل بزرگ با نتیجه بسیارعالی انجام شد.

دکتر تقی پور تصریح کرد: عمل جراحی قلب اطفال نیازمند یک کارگروهی قوی بین تیم جراحی قلب ومتخصصین قلب اطفال و گروه بیهوشی قلب وهمکاران داخلی بخش قلب اطفال می باشد که الحمدا... این همکاری به نحو احسن به وجود آمد.

وی بابیان اینکه افتخاری است برای استان مازندران و شهرستان بابل که این دو عمل سخت وسنگین بدون کوچکترین مشکلی برای اولین تجربه انجام شده است و ما امیدواریم با کسب این موفقیتها ، بتوانیم این مرکز را به عنوان قطب جراحی قلب اطفال درشمال کشور تبدیل کنیم. رئیس بیمارستان آیت‌الله روحانی بابل از کلیه افرادی که در انجام موفقیت آمیز این دو عمل همکاری داشتند تشکر کردند و خاطرنشان کرد: همکاری و هماهنگی خوب همکاران در گروه جراحی و درمانی سبب توانمندی این مرکز و همچنین انجام موفقیتهای بزرگ تر خواهد شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ح 6 مهر 1392
درود بر دستان توانایتان

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.112 seconds.